Saturday, June 18, 2011

පන්තියේ තීන්ත ගෑම.. - පාසලේ විත්ති



අද මම දාන්න යන්නේ මගේ ඉස්කෝලේ ජිවිතෙයේ සිද්ද වෙච්ච තවත් සිද්දියක්. ඇත්තටම කිව්වොත් කොරපු කුප්ප වැඩක් සහ අපේ හිට්ලර් ගුරු පියා දුන්න සුපිරි දඩුවමක්. මෙන්න මේකයි කතාව.

ඔන්න අලුත් අව්රුද්දක් ලබල තියනකොට ඔය හැම ඉස්කෝලෙම වගේ සිද්ද වෙන දෙයක් නේ පන්තිවල තීන්ත ගාන එක. ඉතින් මම මේ කියන්න යන්නෙත් අන්න ඒ වගේ කාලෙක සිද්ද උන කතාවක් තමා. ඉස්කෝලේ ගිය හැමෝම දන්නවනේ ඔය තීන්ත වැඩේට හැම පන්තියකටම සමානව තීන්ත දෙන බව. ඔය දවසේ දෙමවුපියෝ එහෙමත් නිතරම ඉස්කෝලේ එනවා ළමයින්ට සහයෝගය දෙන්න.

ඔන්න ඔය වගේ තත්වයක් තමා සාමාන්යෙන් තියෙන්නේ. නමුත් වැඩේ කියන්නේ අපේ උ.පෙ. පන්තිය සාමාන්‍ය එකක් නෙමේ කියල මගේ ලෝක ප්‍රසිද්ධ උපන් දිනය, පන්තියේ ක්‍රිකට් ගැහිල්ල, කපිලගේ phone එක, ඉස්කෝලෙන් පැනිල්ල වගේ මගේ පාසලේ විත්ති සෙට් ඒක කියවපු අය දන්නවනේ. කියෙව්වේ නැත්නම් කියවන්න. මගේ සුපිරිම කතා සෙට් එක තමයි පාසලේ විත්ති සෙට් එක. ඉතින් ඔය කියන තීන්ත ගාන දවස සෙනෙසුරාද දවසක්. එදා මට පන්තියක් හරි මොකක් හරි සෙට් වෙලා මම ඕක කට් කරා. එතකොට මම ඔය වැඩේට සෙට් උනේ නෑ. නමුත් සැලෙන්න එපා මම අන්තිමට ඕකට සෙට් වෙනවා හුරේ කියල.

දැන් අපේ පන්තියේ උන් එකෙක්වත් අම්මලට එන්න කියන්නේ නෑ කියල මුලින්ම කතා උනා. එදා දවසේ අනිත් හැම පන්තියේම අම්මල, තාත්තල ඉන්නවා අපේ පන්තියේ කොලු රෑන විතරයි. ඔන්න ඔතනින් තමා කතාව පටන් ගන්නේ. දැන් අපේ පන්තියටත් දීල බිත්තිවල ගාන්න ඔය සමර පාට වගේ තීන්ත බාල්දි 3යි. ජනෙල් වල ගාන්න තද දුබුරු පාට තීන්ත බාල්දියයි.  දැන් අපේ උන්ට ඕක මදි. මොකද හැමෝටම දුන්න ගාන අපිටත් දෙන්න බෑනේ. මොකද්ද M2 එකේ තත්වේ?? ඉතින් ඔය වගේ දේවල් වලට නිතරම එකෙන්ම පෙරමුණ ගන්න අපේ කපිල ඔය කියන දවසෙත්

"අඩෝ වරෙල්ල තව තීන්ත ගෙන්න මේ තීන්ත මදි. අපේ තාත්ත කොන්ස්ට්‍රක්ෂන්නේ මචං කරන්නේ, මම දන්නේ නැද්ද මේ ඇතිනම්. පිනාට පිස්සුද කොහෙද බං. මේ ටික ඇති අපි සෙට් එකේ ***** ගාගන්න"

කියල කිව්වාය කියන්නේ. ඉතින් අඩන්න ඉන්න මිනිහට ඇගිල්ලෙන් ඇන්න වගේ අපේ ජොන්ටෝ ටිකත් ගිහින් පොඩි පන්තිවල උන්ට සද්දයක් කාරිය දාල තව කහ බාල්දි 2ක් සහ දුබුරු බාල්දි 2ක් හොයන ඇවිල්ල. දැන් කට්ටිය හුරේ කියල තීන්ත ගානවලු. බිත්ති ටික ඉවරයි අලුතින් ගෙනාපු තීන්ත බාල්දි දෙක විතරක් නෙමේ අපිට දුන්න ඒවයෙනුත් බාල්දි බාගයක් විතර ඉතුරුයිලු.
දැන් තියෙන්නේ ජනෙල් වල ගාන්න. කට්ටිය කතාඋනා

"මෙහෙම ගෑවොත්නම් මේකත් ඉතුරු වෙනවා අනිවා. දිය කරන්න ඕනේ නෑ නිකන්ම ඔන්න ඔහේ ගාමු"

දැන් ඉතින් හිතාගනිල්ලා දියකරන්නේ නැතුව අර තීන්ත බුරුසුවකින් ගාන්න බෑනෙව. ඒත් ඉතින් ගාල. ඔහොම ගාගෙන යනකොට අපේ මැක්කගේ අතින් තීන්ත ටිකක් ජනේලේ වීදුරුවේ ගෑඋනා කියලුකෝ. පාර යන්න කියල පිහිදෑව වැඩේ චොර උනා. ජනේලෙන් බාගයක් දැන් තීන්ත.
ඔය අතරේ අපේ ගොන් ජෝන්ටෙක්ට (මට මතක විදියටනම් මනේකයට) මරු අදහසක් පහලවෙලා.

"අඩෝ සුපිරිනේ. හැමදාම අපි මාට්ටුවෙන්නේ ඔය ජනෙල් වීදුරුවෙන් චාන්දනී(සේක්ෂනල් හෙඩ්) හොරෙන් බලලනේ. ඔය බලපන්කො මැක්ක තමා මිනිහ. මු ජනෙල් වීදුරුවේ තීන්ත ගාල. යකෝ පේන්නෙම නෑ මේ පැත්ත. ඔය ඔක්කොම ජනෙල ටිකේ තීන්ත ගාමු."

කට්ටිය බැලුව වැඩේ නම් ඇත්ත තමා පිහිදාපු ටිකෙනුත් එහා මෙහා පෙන්නේ නෑ(ඇයි ඉතින් දිය කරන්නේ නැතුව ගාපු අමු තින්තනේ. කොහේ පේන්නද??) එකෙන්ම යෝජනාව ඉස්තිර කරලා. ගාල නැද්ද ජනෙල් ටිකේ ඔක්කොම. අමු තීන්ත කුට්ටි කුට්ටි ජනෙල් වල. එලිය බින්දුවක් වත් එන්නේ නෑ. (ටික දවසකට කලින් තිබුන ප්‍රදර්ශනයකට අපේ පන්තියේ ලැටිස් ටිකත් ඔක්කොම කළු කොළ වලින් වහල තිබුනේ. මුන් ඒ ටිකෙත් තව කලුවෙන්න තීන්ත ගාල. ඇයි ඉතින් තීන්ත අඩුවක් කියලය. අනික ඉවර උනත් තව බාල්දි දෙක තුනක් උනත් සද්දයක් දාල ගේන එක මහ වැඩක් නෙමේනේ. දැන් ජනෙල් ටික වැහුවම නිකම් ෆිල්ම් හෝල් එකක් වගේ පන්තිය. මෙලෝ එළියක්‌ නෑ. කට්ටියට පට්ට සතුටුයි. හැමෝම සාමදානයෙන් විසිර ගිහිල්ල.

ඔන්න සදුදා දිනේ ලබුවලු. මම කොලුවත් ඔන්න ඉස්කෝලේ ගියාලු. මේක දැක්කලු. පට්ට සිරාලු. දැන් කට්ටිය ජනෙල් වහගෙන කළුවර කාමරේ ලයිට් දාගෙන ඉන්නවා. මට කියන්න බැරි උනානේ. අපේ පන්තිය තමා අපේ සෙක්ෂන් එකෙන්ම ටියුබ් ලයිට් දෙකක්, හොදට වැඩ කරන ෆෑන් එකක්, ඔරලෝසුවක්, මේස රෙද්දක්, මල් වාස් එකක් විතරක් නෙමේ වයිට් බෝඩ් එකක්, පාට තුනකින් වයිට් බෝඩ් මාකර් කියන දේවල් ඔක්කොම තිබුන එකම පන්තිය. ඒවා ලැබුනේ කොහෙන්ද කින්ද මන්ද අහන්න එපා. අපි එකක්වත් සල්ලි දිලනම් අරන් නෑ කියල විතරක් කියන්නම් ඕනේ නම්. කොටින්ම දිමතයගේ ශක්තිය බලන්න සතියට කොසු දෙක තුනක් අනිවාර්යෙන්ම කැඩුවට (ඒක වෙනම කතාවක්. ඉස්සරහට දාන්නම්) අපේ පන්තියේ හැමදාම අලුත් කොස්සක් හෝ දෙකක් තියනවා ෂුවර්. දැන් ඔන්න අපේ හිට්ලර් පන්තියට ආව. වැඩේ දැකල මිනිහටත් හිනා. මිනිහ කිව්වා
"පොඩ්ඩක් හිටපල්ලකො සම්බල හම්බවෙයි ඉස්සරහට.. හරි දැන් කිව්වනම් බලන්න මේ වැඩේට සහබාගි උනේ නැති, ඒකියන්නේ සෙනසුරාද අවේ නැති අය." 

මම කොලුවා ඇතුළු තව 4-5 දෙනෙක් නැගිට්ට. මුට තවත් හිනා.
"මොකෝ තමුසේ ආවේ නැත්තේ, මම හිතුව තමුසෙත් මේ වැඩේට සම්බන්ද ඇති කියල. කමක් නෑ.. එකෙක් හරි ඉන්න එක හොදයි."
කියල මට කින්ඩියකුත් දාල. අපේ නම් ටික පොඩි කොළ කෑල්ලක ලියා ගත්ත. හිට්ලර් ගියා. ටික වෙලාවකින් එනවා මම තුමා ඇතුළු 4-5 දෙනාට කැදවීමක්. අනිවා ගුට්ටක් තමා. මොන කොරන්නද. ගියා බලන්න මොකද්ද ගුට්ට කියල.
ලගට කතාකරා. දැන් මුළු ස්ටාෆ් එකම හිනාවෙනවා. හිට්ලරය කිව්වේ නැතා මෙහෙම.

"දැන් තමුසෙලගෙ යාලුවෝ තීන්ත ගෑවනේ. දැන් තමුසෙලට තියෙන්නේ තීන්ත හුරන්න. කොහොමහරි අද දවස ඉවරවෙන්න කලින් ඔය විදුරුවල ගාල තියන තීන්ත ටික හුරනවකෝ"

කගේ ඔලුව කැරකෙන්න ගත්ත. ඒත් මොනා කරන්නද??

"හා... සර්..." 

කියල ඇවිල්ල පන්තියේ උට කිව්වම මුන්ගේ පුටුත් හිනාවෙනවා.

කලින් සතියේ දිමන්තයගේ ශක්තියෙන් බිදපු විදුරුවක් තිබුන පන්තියේ. ඕක අරගෙන ගාපු උන්ගේ දෙමාපිය සංහතියම මතක කර කර. අපි ඉතින් හිරුවේ නැද්ද  තීන්ත ටික. පොඩ්ඩක් හිතපල්ලා අමුවෙන් ගාපු තීන්ත හුරන එක කොච්චර ආතල් වැඩක්ද කියල. සමහර තින්ත තලි තලි ගාපු තැන හරියට වෙලිලාවත් නෑ. ආතල් එක කන්දෙකෙන් බේරෙනවා. 

කොහොම  හරි දවසෙම කට්ට කාල ජනෙල් 4ක් හීරුව. තව දෙකක් තිබ්බ. හොදම දෙක. ලොල්ය.. අපේ කට්ටියත් සප් එක දුන්න. නෑ කියන්න බෑ.

කොහොමෙන් කොහොමෙන් හරි ඔන්න  ඕකයි කතන්දරේ. පහලින් මොනවාහරි කොටලා යන්න අමතක කරන්න එපා...

ප.ලි : මම කතාව ලිව්වේ මට මතක විදියට.  කතාවේ පොඩි වෙනස් කිරීමක් කරන්න තියනවා. කතාවේ මුලින්ම ජනේලයේ තීන්ත ගැවුනේ අපේ හෂුලය අතින්ලු. හෂුලය කිව්වම මේ බ්ලොග් එකේ හරි ප්‍රසිද්දයි. මතකනේ ඉස්කෝලෙන් පනින්න ගිහින් මාට්ටු උනේ කාගේ අතින්ද කියල. හිකි හිකි. ඊට පස්සේ ඔක්කොම ජනෙල වල ගාමු කියල කිව්වේ අපේ කොනා (සිෆාන්) ලු. ඕකට එන්නෙම ඔහොම කුප්ප අදහස් තමා..

15 ප්‍රතිචාර:

Observer said...

පු# ඉරාගෙන තීන්ත හුරනව මැවිල පේනව....

ADK කොලුවා said...

@ Observer අයියා : අනේද කියන්නේ අයියන්ඩි.. තීන්ත බොන එක හොදයි හුරනවට වඩා..

Shali said...

wow!!! iskole kale karala thiyana wadanam maru! :D

Dilum said...

Konema widuruwa ituru kala!!!! eka tamat atii man hitanne>>>

කිඩෝ said...

හි හි සමාජ සේවයක් කරනකොට මගඇරියාට බොට හොද දඩුවම හි හි....

Anonymous said...

එල එල මචං......ඉස්කෝලෙ කියන්නෙ එහෙම් පිටින්ම ආතල් ලෝකයක්

Damith said...

Sifan thama janel tikata gama dunne.......
Mata thama mathakai oka chuti chuti hil wahanna dunna gema....
Hik hik.......

h h said...

mage atin tama janel wala paint gawune.kattiya kiwwa hinda okkoma paint kala,

Damith said...

h h kiyala danne nathuwa nama dammana hoda neda???????

ADK කොලුවා said...

@ Damith : ඔව්.. ඔව්, කොනේම විදුරු තම ඉතුරු කරේ. අනිවා තාම ඇති. වෙන කවුද ඕව හුරන්නේ??

@ කිඩෝ & බෙලෙක් කටා : අනිවා අනිවා. ලොල්ය..

@ Damith & h h: අඩේ ඒකත් එහෙමද?? මට මතක මැක්කයි, මනේකයයි වගේ. එක එල මම කතාව අප්ඩෙට් කොරන්නම්..

@ Damith : ඒක නම් ඇත්ත. අපි නොදන්නවය මේ කවුද කියල.. හිකි හිකි

All in one....... said...

අයියෝ... අඩෙන්න ඇති නේද?

Ravisanka said...

Ha ha......ada wage mathakai.

Ruwa said...

Patta....

Unknown said...

හීරුව උනාට බගෙට නෙද තොපි හීරුවේ??

HANSAKA said...

bageta kiwwata mulma 1 witharai ithuru
ethakota janele gril kambi nawapuwa

mathakada canteen eke chocalate bottle 1k ussan diwwa 1

Post a Comment