Tuesday, May 3, 2011

කපිලගේ phone එක - පාසලේ විත්ති ( 2 )




ඊයේ කතාවට Comments ලැබිච්ච හොදය්. ඒවාට බොහොම ඉස්තුති. අද අලුත් කතාවක් කියන්න තමය  ලේස්ති වෙන්නේ. මේකත් ඉස්කෝලේ කලේ මගේ යාලුවෙක්ට උන දේකට අපි තාර බර දාල හදපු කතාවක්. අපේ පන්තියේ හිටිය කපිල(ඇත්ත නමට ගොඩක් ලග හමෝම කතා කරපු නම) මු ලග තිබුන එක එක ජාතියේ mobile phones. අපිලග phones නැති කාලේ මු තමා  අපිට ඔය එක එක phone ගෙනාවේ. (මුට කලින් අපිට phone පුරුදු කරේ අපේ one and only කොන. කොන කිව්වම මට මතක වෙන්නේ කොටා  ඇතුළු අපේ සෙට් එකට රත්නපුරේ එක්කගෙන් ගිහින් මු එකම මස්  හට්ටිය සතියක් කවපු කතාව. ඊක මෙතනට අදාල නෑ. එක මම වෙනම පස්සේ කියන්නම්.) අයෙත් කතාවට එමුකො. අපේ කපිලය ඉතින් phone එක ගෙනල්ල ගමටම පෙන්නනවා. class ගියත් කට්ටිය මේක දන්නවා. මු අපේ බොක්ක මෙන්ම හදිස්සියකට රිංග එකක්වත් දෙන්න ඉන්නේ මු නිසා අපි මුකුත් කියන්නෙත් නෑ. ඔන්න දවසක් අපේ කට්ටිය එක්ක මු ගිය පොත්තිගේ chemistry class . වෙනද වගේම class එකේ බයලා ගහල ගහල ඔන්න class ඉවරුනා කියමුකෝ. කට්ටිය දැන් එලියට ඇවිත් class එකේදී මිස් උන බයල අත දිග ඇරලා ගහනවා. ඔය අතරේ අපේ කතා නායකයට කොල්ලෝ දෙන්නෙක්(එකෙක් දන්නව. ටිකක් විතර දන්නා එකෙක්. අනිත් එකා මරුමුස් කුඩ්ඩෙක් වගේ එකෙක්.) කොල්ලෝ සෙට් එකට මේක අල්ලලා නෑ. මු ඉතින් රටටම පොර talk ගෙඩි පිටින් නෙමේ වලු පිටින් දෙල තියන බව හැමෝම දන්නා නිසා කොල්ලෝ අහල මොකද කපිල case එකක්කද කියල??? ඒත් මොන case ජන්මෙට වඩා පුරුද්ද ලොකුය  වගේ, පිස්සුද බන මේ මගේ බොකු දෙකක් කියල බුවා කියල. ඉතින් වෙන මොන කතාද, අනිත් උන උගේ body guardla නෙමේනේ කට්ටිය ඔහේ තෙල් බෙදන අතරේ මු පොඩ්ඩක් එහපත්තට ගිහින් අරුන් දෙන්න එක්ක. ඔන්න එක පාරටම කපිලය එනවලු අඩෝ මචන් මර case එක අරුන් දෙන්න phone එකට කෙලිය කියාගෙන. දැන් කට්ටියට මෝල් වගේලු. ඇය ඉතින් මේ බොකු දෙකක් එක්කනේ මු ගියේ. ලොල්.. කොහොමෙන් කොහොම හරි කට්ටිය බැලුව අර ඩබල කෝ කියල උන දෙන්න නෑ හොයාගන්න. ඒ අතරේ කට්ටිය ඇහුව මොකද්ද උනේ කියල. දැන් ඉතින් මු කියනවා කතන්දරේ(මේකේ තර බර කොච්චර තියනවද කියල දන්නේ මුය් අර ඩබලය  විතටය)

“අඩෝ මාර වැඩේනේ බන, අරුන දෙන්න මට එහාපැත්තෙ පාරට කතා කරන ගිහින් සල්ලි ඉල්ලුවනේ. මම නෑ කිව්වා. උන බලෙන්ම ඉල්ලුව. උබල දන්නවනේ ඉතින් මම ගැන. මම නෑම කිව්වා. පස්සේ අර උස එක ඉන්නේ බන උ උගේ bag එක ඇරලා ගත්තේ නැත ACID කුප්පියක්. මම දන්නවනේ බන උගේ හැටි ඒ ACID ම තමා. උ කිව්වා සල්ලි දුන්නේ නැත්නම් ACID ගහනවා කියල. මම ඒත් සැලුනේ නෑ. මම කිව්වා නැති සල්ලි කොහෙන් දෙන්නද ඕය් කියල. පස්සේ මු කිව්වා phone එක දීපන් කියල. මම බෑ කියල එන්න හැරෙනකොට මු BAG එකේ තිබිල ද්හප්පියක් ගත්තේ නැත. මම ටිකක් සරෙන්ඩර්. අය් බන දන්නවනේ ඔකුන්ගේ හැටි. අර HOME MADE දප්පියක් බන කහ පාට බෝලයක් වගේ හොදට හදල. මොනවා කරන්නද මම දැනගත්ත එන පොට හොද නෑ කියල. දුන්න Phone එක. පස්සේ මු බලෙන්ම මගේ Purse එක අරගත්තා. අරගෙන මට පාරේ උඩහට යන්න කිව්වා. ඒ අතරේ උන දෙන්න මාරු උන. මම පොඩ්ඩක් උඩට ගිහිල්ල උන දෙන්න පස්සෙන් අබුව උන දෙන්න නැහැ බන. අනේ වරෙල්ලකෝ පොලිචේ අන්ට්‍ර්ය් එකක් වත් දාමු.”

ඔන්න ඔකය් කපිලයාගේ ආද. පස්සේ ඉතින් අපේ කොටගෙ යාලුවෙක්‍ලු අර දෙන්නගෙන් එකෙක්. ඔය විදියට ගිහින් phone එකය්  purse එකය් ගත්ත. සල්ලිනම් තිබුනේ නෑලු.

ඔය අතරේ රට්ටුය් ලෝකයෝය් තැන තැන කියන්න ගත්ත මෙන්න මෙහෙම කතාවක්.

කපිලය හරි හොද එකා බන්. Cricket practice ඉවර වෙලා මහන්සියෙන් ගෙදර යන කොල්ලෝ දෙන්නෙක්ට මුට දුක හිතිලා phone එක දීලනේ බන. ඒ විතරක්නම් මදා, purse එකත් එක්කම සල්ලිත් දීල හන්දියේ කඩෙන් කොත්තුවක් කාපන්  කියල. ඒ කොල්ලෝ දෙන්න ලග  practice කරන්න ගන්න ටෙන්නිස් බොලෙකුය(දප්පිය),  practice වෙලාවේදී බොන්න ගෙනාපු වතුර බෝතලයකුය්(ACID බෝතලය) තිබිල බන් තියෙන්නේ.

ඔන්න ඔහොමලු උනේ...

එහෙනම් ආයෙත් කතාවකින් හම්බ වෙමු. එතකල් ජයෙන් ජය ඔබ සැමටම.....

7 ප්‍රතිචාර:

Damith said...

Naththan vathura bothalei marmaite kuppiyai thama thibbe.........
vena monawa thiyennada......
Haiyooooo api policiye kapu kuna oka nisa.....
Thawa podden gedarinuth hambaneka kanawa.......

Kalpa Liyanwala said...

hahaha
ado damith umaba tharam nam katu kanne nathuwa athi kauruth oya phone eka nisa bang.
hahaha
dimantha yata kiyapu boru nisamai oka une! hehehe
anjana maru katha!

Anonymous said...

mekata hariyana font ekath dapanko download karanna

Anonymous said...

e dawasa wala story eka ne meka!!!!!! meke version keeyak nam kiyanna ati da>>
neda kalapa

hansaka said...

ela thawa ekak dapan
BALANGODA trip eka

Pramod said...

කපිලගේ වීර ක්‍රියා... ;-)

shashikabokks said...

hik hik machan ara kalapaya year 10 building eka gawa rathinchcha paththu karapu scene ekath dapan ape dial wala wada kohomada balanna

Post a Comment