Wednesday, May 4, 2011

අපේ කාලයේ බාදුරා මලකගේ ශෝඛාන්තය.....

එක දිගට කතා දෙකක්ම ලියපු නිසා මම හිතුව අද පොඩි නිසදැසක් ලියන්න ඕනේ කියල.
මේ නිසදැස මම ලිව්වේ දැනට අව්රුදු 3-4 කට කලින්. ඒදවස්  වල සිරසේ ගියා තිත්ත ඇත්ත කියල වැඩසටහනක්. මම ඒ දවස්වල ඉදන් වැඩිය ඔය TV ප්‍රෝග්‍රෑම් බලන්නේ නැති උනත් එදා මම ඕක බැලුව. බලල ඉවරුන ගමන් මට හිතුන මේකට මොකක් හරි ලියන්න ඕනේ කියල. මේක තමා මම ලිව්වේ.
නිසදැස කියෙව්වම එදා දවසේ තිත්ත ඇත්තේ තිබුනේ මොනවගේ කතාවක්ද කියල ඔයාලට තේරුම් යාවි.



4 ප්‍රතිචාර:

Waruni Mali said...

Even i have heard but didn't believe.. until i see the reality in front of my eyes @NIBM

ADK කොලුවා said...

@ වරුනි: ඔයා මොනවද විස්වාස කරේ නැත්තේ??

Waruni Mali said...

Issellama kiyannam mage name eke oya ni neve.

Badura male pani malatath horen bonna puluvan bava.

Anonymous said...

vuvada badurawak,
ayada wiya malak,
ron ganma babarunta,
deyak nowa kawadath!

Post a Comment